onsdag 14. august 2013

Dagene FLYR avgårde!


Hei og hopp! 

Skulle egentlig lage blogginnlegg i går, men tiden fløy avgårde..
Det første jeg gjorde når jeg var ferdig på jobb på kvelden var å dra rett hjem og sette meg ned og slappe helt av.. Har jobbet i 10 dager i strekk nå, og om tre dager da tar jeg endelig helg i to dager. Det skal nyytes! Uansett, i dag våknet jeg med ett smil om munnen. Var så heldig og bli vekt til en god frokost som samboeren min hadde laget, var deilig og bare sitte ved matbordet, nyte tiden og snakke om ferien vi ser utrolig fram til. Vi reiser til Tyrkia 5 september og blir der i 15 dager, gjett om jeg føler kroppen trenger sol, varme og total avslapping. GLEDER MEG.
Kjenner høsten er på vei her om ikke alt for lenge, det er en fantastisk årstid.. Den gode lukta ute, de koselige inne-kveldene med stearinlys, film og den perfekte tid til å gjøre det ekstra koselig rundt seg. Jeg har vært veldig effektiv i de siste dagene, har hatt rengjøring i alle kroker, vasket klær til den store gullmedaljen, og dratt på jobb, for så og komme hjem å fortsette :)
Her ser dere litt hvordan badet ser ut, før var skapene brune og hadde gullknotter.. Så for en god stund siden fant vi ut at vi maler det hvitt. Det var utrolig fælt og gammelt, men med en malekost, ei bøtte med hvitmaling, en god dose tålmodighet og nye knotter ble det totalt forandret... Kjøpte også noen etasjekrukker fra Nille så jeg kunne ha armbånd, ringer og andre ting i. Fin liten detalj, det pynter jo litt opp :)





Nyt kvelden, nå skal jeg se The Real Housewives of New Jersey
og kose meg med et glass Pepsi Max :) <3



2 kommentarer:

  1. Så fine krukker du har på badet :D koselig med litt pynt der også!!

    Ønsker deg en super helg søta!
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Elsker de krukkene på badet! :)

    SvarSlett